By data4u

Vision


  • 24 timers bøn i dk

    non stop - hele året rundt

    Over alt i verden ser vi i øjeblikket, hvordan Helligånden vækker sit folk til vedvarende og udholdende bøn. Ikke bare nogle enkelte bønneaktioner men 24 timers bøn - døgnet rundt, hele ugen (24:7) og hele året igennem, indtil Jesus kommer igen. Vi har set dokumentation på, hvordan hele byer er blevet forvandlet af Guds kraft og nærvær, men også hvordan en hel nation og et samfund bliver transformeret af Gud.

    Læs mere
  • Bøn

    kommunikation med Helligånden

    Det skønne ved det hele er, at bønnemøderne og disse bønnekæder ikke er præget af kedsomhed, religiøsitet og pligtfølelse, men af et nærvær af Guds Ånd, som vi ikke har set før. Det er igen blevet spændende at være med til bøn, fordi Guds Ånd er tilstede og får lov til at lede, åbenbare og vejlede i bøn, som medfører konkrete resultater.

    Læs mere
  • Tag ansvar

    Guds hensigter

    Om Guds hensigter med en nation bliver en realitet, ligger ikke kun i politikernes hånd alene, men er meget afhængig af Kristi Legeme i landet; om det tager ansvar og søger Gud på nationens vegne. Vi tror, at tiden nu er kommet til Danmark, hvor vi skal tage det næste skridt og dække Danmark i bøn døgnet rundt.

    Læs mere
  • Alene kan vi ikke

    sammen kan vi!

    Derfor har vi etableret en model, hvor en by, en kirke eller et netværk er parat til at dække 24 timer med bøn en dag om måneden. Fx første mandag, tredje onsdag osv. Det kan godt lade sig gøre og vi er godt på vej! Finder vi bare 31 byer, menigheder eller netværker som dækker mindst én dag om måneden, så bliver der bedt for Danmark døgnet rundt. Det er overskueligt for en enkelt menighed, eller en sammenslutning af kristne i en by. Vi arbejder ikke for en bestemt trosretning eller lære. Alle kristne, som kunne tænke sig at være med til at bede er velkommen til at være med.

    Læs mere
  • www.bedehus.dk

    Her på vor website kan du finde:

    1. Aktuelle bønneinformationer og bønneemner
    2. Artikler og undervisning om bøn, faste og rapporter fra den åndelige udvikling m.m.
    3. Oversigt over alle grupper og byer som har meldt sig til at være med
    4. Links til andre bønnenetværk ... og siden bliver løbende udvidet

    Læs mere
  • bønnekoordinator

    Den lokale bønnekoordinator

    Bedekoordinatoren kan hente bedeemner her på siden, kopiere og distribuere til de lokale forbedere. Hun/han har frihed til at organisere de 24 timers bøn lokalt lige som Helligånden leder. F.eks. Bøn i små grupper, bønnevandringer, bønnesamlinger o.s.v. Vigtigst er, at der bliver bedt hele døgnet rundt.

    Læs mere
  • Bøn fører sammen

    I fælles enhed

    I andre lande har vi set, at disse bønnekæder har ført mange kristne fra forskellige kirkelige samfund sammen, fordi personerne bag har en byrde for deres nation.

    Læs mere
  • Den næste fase

    Vi beder sammen - udholdende

    Der er mange kristne og forskellige bønnenetværk i Danmark som har bedt i årevis, og Gud har hørt deres bønner. Det har vi stor respekt for. Vi tror at Helligånden nu fører os ind i den næste fase, hvor vi beder sammen, og står fast med én ånd og med én sjæl kæmper for troen på evangeliet (Fil.1:27)

    Læs mere